Als ik mijn Nokia c7 vergrendel knippert er om de 5 seconden een lampje achter de menutoets, hoe zet ik dit uit?

Het is een beetje irritant als hij naast je bed oplaad, dan is het lichtje best fel.
Ik heb geen ongelezen e-mails, smsjes enz...
Ik vond op internet ook een review van de Nokia N8, en ook daar wordt er ook over geschreven.

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik heb het niet over het lampje naast de usb ingang...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb ook een lampje dat brand tijdens het opladen. Ik weet dat dat specifieke lampje uit te schakelen is, maar ik weet niet hoe.
Wat je wel kan doen (wat ik doe) is de telefoon omdraaien zodat hij op zijn scherm ligt en niet op zijn rug.