Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom start mijn HTC Wildfire niet meer na het downloaden van een app?

Ik heb een HTC wildfire toen ben ik naar de market geweest en heb een app gedownload 'Gingerbread 2.3 launcher' volgens mij.
bij de instellingen stond er dat je het 3D kon kijken of zoiets daar klikte ik op maar toen werd mijn beeld zwart.
Ik dacht mischien als ik hem opnieuw kan het weer gaan lukken maar dan staat er zoals gewoonlkijk HTC en later Quietly Brilliant en dat gebeurd altijd.
Maar daarna zou hij aan moeten gaan maar dat lukt niet.
wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
814

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je mobiel moet gingerbread 2.3 wel aan kunnen en kennelijk kan hij het niet aan. Voordat je een app. installeert moet je wel alles in die app. lezen want er zijn verscheidene voorwaarden waar je mobiel aan moet voldoen. Maar nu start hij niet meer op. Hij moet terug naar de fabrieksinstelling maar als hij niet start lukt dit niet. Dus naar de telefoonwinkel en hopen dat ze daar een oplossing hebben. (Doe eens de batterij verwijderen en daarna weer plaatsen, misschien heb je geluk) Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je hem geprobeerd te resetten. Anders even bellen naar technisch dienst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk juist dat je geen Gingerbread nodig hebt, maar dat die app doet alsof je Gingerbread hebt. Ik zou inderdaad even proberen te resetten, of aansluiten op de PC, dat wil ook wel eens helpen bij mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding