Weet iemand een goedkoop iPod (Touch) dock, zonder speaker?

Ik ben op zoek naar een iPod dock. Gewoon een dock om mijn iPod (Touch) in te zetten om hem zo op te laden en te synchroniseren, geen speakers en zo goedkoop mogelijk. Ik heb namelijk op apple.com gekeken maar daar kost dat ding €55,00. Dat was ik niet van plan om te betalen.

Het is overigens een 4e generatie iPod Touch.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kijk eens op Ebay. Voor minder dan €15 (incl verznedkosten vanuit China) heb je een dock.
12 jaar geleden
Op Dealextreme.com kun je voor minder dan € 5 een dock kopen van zeer goede kwaliteit, ik spreek uit ervaring.

http://www.dealextreme.com/c/remotes-docks-cradles-205
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een website gevonden waar ze zulke docks aanbieden ipod en iphone. Heb er zelf een paar keer gekocht bij hun. Prima site. En helemaal niet duur!