Terug naar ios 4.2.

Sinds ik mijn iPhone heb geüpdate naar iOS 4.3 is continu de batterij leeg. Ik had hier met iOS 4.2 geen last van. Kan ik op een of andere manier iOS 4.2 terugzetten zonder m'n iPhone 4 te moeten hacken? Oplossingen als 3G uitzetten heb ik al geprobeerd, maar datkon ik met 4.2 ook aanlaten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

1. download ios 4.2 (zoek het maar op google).
2. sluit je iphone met je computer en open itunes.
3. druk op 'shift' knop op toetsenbord van je pc en tegelijk klik op 'restore' in itunes.
4. kiez dan die ios 4.2 die je al gedownload hebt.
Als het goed is, wordt je iphone naar 4.2 restored. succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Het werkt.

Andere antwoorden (2)

Met de 'allernieuwste' update (4.3.1) moet dit verholpen zijn. Downgraden heb ik toentertijd laten doen door een gsm specialist. Die had het binnen 10 minuten gefixed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij je iphone ooit op 4.2 of lager gejailbreaked hebt en in cydia of tinyumbrella de shsh gegevens hebt opgeslagen kan je niet meer downgraden.

Itunes controleert namelijk via de apple servers of een bepaalde softwareversie is toegestaan en dat is bij apple alleen de nieuwste versie.

Via tinyumbrella kan je een apple server simuleren en de shsh handtekening voor een downgrade goedkeuren.

Meet info kan je vinden op het forum van iphoneclub.nl