Ik heb blackberry app world op me blackberry gedownload maar weet niet hoe ik hem moet verwijderen

Ik heb blackberry app world gedownload maar heb er niks aan maar als ik hem wil verwijderen staat er geen verwijderen weten jullie iets alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan hem verwijderen via Blackberry Desktop manager (dan heb je wel een pc nodig)
Je kunt em downloaden van de blackberry site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij als ik in menu ( bb bold 9780 ) zit en dan menuknopje druk terwijl ik op bb app world zit dan komen er een hoop opties onderandere verwijderen.
Daarna je blackberry opnieuw opstarten en klaar is kees.