wat moet ik doen als het stekkertje van mijn oortjes niet in mijn blackberry past?

Ik heb net nieuwe semmelheisser oortjes gekocht maar het stekkertje past niet in mijn blackberry. Kan ik op de 1 of andere manier toch mijn oortjes voor mijn mobiel gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat je Sennheiser een beetje beroerd spelt. Zou toch moeten werken ook voor s...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk dacht ie aan Semmelweis.

Antwoorden (3)

Ja, dit zal waarschijnlijk wel kunnen.

Dan moet je wel een verloopje vinden voor de 2 aansluitingen, ik heb dit bij mijn samsung star ook gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn in de handel verloopstekkertjes verkrijgbaar

Zoek bv op deze site
http://www.allekabels.nl/jack_verloopstekker.html
of vraag het ff in een goeie audio-zaak...telefoonwinkel
Weet niet van naar welke aansluiting naar welke je wil maar durf te wedden dat ie er is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen terug brengen die oordopjes geld terug vragen en nieuwe oordopjes kopen die WEL in je bb passen