Is er een BlackBerry navigatie app ?

Bestaat er een navigatie app voor de BlackBerry (Ik heb een BlackBerry curve 8520) Ik heb internet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In mijn bron staat misschien iets

volgens mij staat het ook standaard op je blackberry

gr,

Toegevoegd na 44 seconden:
Deze vraag is ook eerder gesteld 9 maanden geleden misschien vind je daar iets

Toegevoegd na 4 minuten:
allemaal gratis

en

Tomtom slaat bb over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tomtom slaat ook Android (nog) over en Symbian trouwens ook.
Alleen voor Windows Mobile en iPhone heeft Tomtom een applicatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede informatie met links

Andere antwoorden (2)

Ja die zijn er wel (zoals bijvoorbeeld Garmin), maar de kaarten zijn altijd online. Dwz dat je altijd internet moet hebben om er gebruik van te kunnen maken. In het buitenland heb je daar dus niet veel aan, aangezien het internet direct veel duurder is geworden.
Ook is het navigatiepakket niet gratis en zal je minimaal 70euro moeten neerleggen.
Om die reden heb ik zelf maar een losse navigatie gekocht. Die is tenminste altijd klaar voor gebruik.

WisePilot is ook een navigatie. Het voordeel van deze is (naast de bovenstaande nadelen), dat ja ook per dag kunt betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb er een gehad op me BlackBerry Curve 8520,Maar die heb ik inmiddels vervangen door een Bold 9000.Sindsdien heb ik geen Navi er op omdat ik er al een heb op me iPhone 4.Helaas weet ik de naam niet meer wel weet ik dat hij niet gratis was.Succes