Hoe maak ik mijn kpn simlock mobiel simlockvrij?

Ik heb een dik jaar geleden een Samsung GT-S5230 (Star) gekocht, nu heb een code aangevraagd voor het simlockvrij maken. Toen kreeg ik dit van KPN:

Procedure 1 (met Simkaart in het toestel):

* Zet het toestel aan met de geweigerde SIMkaart in het toestel.

* Toets desgevraagd uw Pincode in.

* Het toestel zal vragen om de netwerkblokkerings code, of om de SP lock code. Voer nu de bijbehorende code in en bevestig dit met OK

Procedure 2 (zonder Simkaart in het toestel):

* Zet het toestel aan

* Toets nu de volgende code in: #7465625*638*NCK code# --> Netwerkblokkering uit

* Toets nu de volgende code in: #7465625*77*SPCK code# --> SP blokkering uit (als de melding komt: ¿ nog niet ingeschakeld¿ dan is deze 2de lock al geunlocked door de eerste code.

* Stop vervolgens een Simkaart in het toestel en je kunt er mee werken.

Beide procedures geprobeerd geen werkte. Bij de eerste heb ik een Tele2 kaartje erin gedaan en dan de pin invullen en dan vraagt ie om het SIM Wachtwoord. Bij de tweede heb ik geen idee wat ze bedoelen met: " code#". Help me alsjeblieft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Bij het unlocken moet je de sim van de kpn erin doen. En niet die van je nieuwe aanbieder Tele2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar een onafhankelijke telefoon winkel of een zwarte markt waar zij ook reparatie doen .
En voor 10 euro maken zij jou mobiel simlockvrij en meestal kun je er ook nog op wachten .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom neem je nietgewoon contact op met KPN.