als iemand uit je whatspp zijn telefoon uit staat, staat deze dan nog op beschikbaar?

Als iemand uit je whatsapp zijn telefoon uit heeft staan, staat deze dan nog gewoon op beschikbaar bij iedereen die deze contact persoon in de contacten heeft staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.4K

Het beste antwoord

Ja, je status blijft hetzelfde tot je hem verandert.
Maar in een chat zie je dan wel dat hij niet meer online is maar "Laatst gezien *datum/tijd*".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je status blijft altijd staan op beschikbaar totdat je je status verandert