ik wil een HTC telefoon met een goeie battery, graag android (graag een link naar de plek waar ik hem kan kopen.) wie kan mij helpen?

groot beeldscherm!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom perse htc?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat ik HTC's mooi vind en een fijne gebruiks ervaring hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, je hebt ook de samsung galaxy s2 met een 4,5 inch super amoled plus scherm, de batterijduur is ongeveer 2 dagen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liever geen galaxy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat ik een htc wil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha duidelijk hylke! Ik zou ook liever een htc willen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eindelijk iemand die me begrijpt :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@wow, De Galaxy S2 heeft geen 4,5 inch scherm, maar 4,3 inch. Als je iets zegt, zeg het dan wel goed. http://www.gsmarena.com/samsung_i9100_galaxy_s_ii-3621.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat bedoelde ik. Maar mn toetsenbord is een beetje raar. De 5 zit op de plek van de 3.
Maar om helemaal precies te zijn. Het scherm is 4,27 inch

Het beste antwoord

ik heb zelf een htc sensation.
Dit is een hele mooie mobiel met een groot 4.3 inch scherm
en met android erop. er zijn een aantal verschillen tussen de desire hd en de sensation : aangezien de sensation nieuwer is , is deze ook duurder maar heeft weer een aantal andere voordelen zoals bijvoorbeeld de dual-core processor. ik vind dit een hele goede mobiel en ik zou de sensation ook zeker aanraden alleen de batterij gaat maar 1 dag mee dus je moet de telefoon elke avond op de lader doen , voor mij is dat verder geen probleem .
als je nog meer specificaties wilt weten van de sensation kun je kijken op : http://www.htc.com/www/smartphones/htc-sensation/#specs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

De HTC desire (HD evt.) is echt een mooi toestel, maar een groot scherm en een lange batterijduur gaan niet goed samen vaak. Te koop bij bijna iedere provider.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke accu is goed: Alleen hoe meer je met een telefoon doet, des ter sneller een accu leeg gaat. Dus ben je de hele tijd online, staat je (grote) beeldscherm steeds aan; het kost allemaal stroom. Ik ben tevreden met mijn HTC cha cha, wat kleiner scherm; maar kan gemakkelijk een dag doen met de accu bij gemiddeld gebruik. Daarnaast kun je ook overwegen om een telefoon te nemen waar je gemakkelijk de accu's van kunt wisselen, zodat je gewoon met 2 accu's rondloopt en dus meer stroom bij je hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Htc sensation is de best voor jou zo te horen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De HTC Desire S en/of de HTC sensetion
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Telefoonaccushop biedt voor diverse HTC modellen batterijen aan met extra hoge capaciteit. Deze telefoonbatterijen hebben een extra dikke accu en worden ook geleverd met een gemodificeerde achterkant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had een HTC Desire, heerlijke telefoon, echt een aanrader. Helaas gestolen dus nu ga ik voor de HTC Sensation, lijkt me ook een heerlijk ding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er vanaf wat je wilt met je telefoon. Wil je er lekker mee gamen, filmpjes kijken, facebook, sms enz. Dus ik zou mezelf eerst afvragen wat ik hoofdzakelijk met mijn telefoon zou willen doen en dan een passend model zoeken.

Voor games zou ik inderdaad voor een mobiel met een groter scherm gaan zoals een Htc Sensation door de dual core of toch een telefoon met een Tegra 2 processor zoeken zoals lg optimus 2x of xperia play.

ga je meer voor het smsen en facebook dus apps met tekstinvoer. dan kun je kiezen voor een htc chacha of een desire z de beide een hardware qwerty toetsenbord hebben.

Het verbruik ligt voor elke telefoon anders afhankelijk van welke apps je gebruikt, de helderheid van je scherm, blijft je scherm aan als je een sms hebt ontvangen terwijl je de telefoon nog in je broekzak hebt. al die kleine dingetjes kunnen je misschien wel 2 uur schelen per dag.

Android heeft genoeg apps om je stroom verbruik te minimaliseren. Dus kies een telefoon die bij je past! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HTC Desire S of de HTC Desire HD. Koop geen HTC Sensation die batterijduur is gewoon dramatisch.Maar een echt sterke batterij duur bij HTC is echt ver te zoeken.Een batterij duur als bij de iPhone van een HTC telefoon is er niet.

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/htc-desire-s-kodak-grey/9005000011270935/index.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uuhm... HTC Wildfire heeft een batterij waar je waarschijnlijk 1.5 tot 2 dagen mee doet... MAAR hij is in minder dan 2.5 uur weer helemaal opgeladen!