Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Op een IPod zit geen camera, dus kan je er niet mee facetimen! Daarnaast kan je met een iPod niet bellen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry! Wist ik niet! Foutief antwoord dus! Ik ging er van uit dat er alleen FaceTime zat op de IPhone 4.
Bij de iPod touch kan je wel FaceTime doen en bij iPhone dacht ik pas vanaf de iPhone 4 net als bij de iPad 2. Als je FaceTime hebt moet het bij de standaard apps staan die niet te verwijderden zijn. Staat het er niet bij heb je waarschijnlijk niet de goeie iPod of iPhone
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je iPhone, ga naar contacten. Open je contact en selecteer FaceTime. Als deze contact persoon FaceTime heeft en via Wifi verbonden is maak je verbinding
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een iPhone 4 en een iPod Touch (laatste generatie) hebt, dan kun je daartussen FaceTime-en. Een iPhone 4 en een oudere iPod Toch, is niet mogelijk.
De lokatie van FaceTime op de iPhone 4 zit in Systeemvoorkeuren -> Telefoon Daar zet je FaceTime AAN. Daarna is in je Contactenlijst te zien wie FaceTime aan heeft gezet. Anders zie je dat niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding