Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een blackberry maar weet wel niet welke geschikt is voor mij?,

Niet te duur.Wifi,geen schuiver,goede camera, usb aansluiting,en games dat is het kan je me helpen plz??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
390

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

niet de duur : is curve
WiFi hebben ze allemaal
goede camera ?
usb bold
games?

ik zie dat eigenlijk dat veel van wat je wilt niet goed uitkomt bij de BB kijk eerst ook naar andere mobielen

WiFi/internet is beter bij Android en IPhone
camera ook
games Android heb je echt een grote market met heel veel games dus...
BB alleen voor ping koopt zoals de meeste dat doen een... ik zou dat niet bij de iPhone of Android heb je genoeg met communicatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou zeggen: Blackberry bold 9700. Niet al te duur, goeie camera-kwaliteit, wifi, geen schuiver, usb aansluiting, en ook wel wat spelletjes maar voor de meeste moet je betalen volgens mij. Voor veel applicaties, zoals games enzo, zou ik voor de Ipod gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben allemaal wifi, usb aansluiting en de 'zelfde appstore' blackberry world.

De camera's van de huidige toestellen zijn allemaal van goede kwaliteit.

Doordat je geen schuiver wilt valt de blackberry torch af, om de telefoon goed te kunnen gebruiken voor games zou je willicht kunnen gaan voor een groot scherm maar niet uitschuifbaar.

Dan kom ik uit bij de Blackberry storm 9500 of 9520.

Voor meer informatie over dit model bekijk de volgende link waar ook specificaties op te vinden zijn:

http://nl.blackberry.com/devices/blackberrystorm/storm_specifications.jsp

Blackberry is over het algemeen niet een goedkoop merk, dus om een goedkope oplossing te vinden moet je een aantal jaren terug. Hier is het gebruiksgemak lager en is de camera niet van dusdanige kwaliteit als bij huidige toestellen.

Succes met de keuze!.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding