wat is het zwarte klokje op mijn beeld bij mijn blackberry curve 8520?

als m'n blackberry aan het laden ofzo is dan gaat er opeens een zwart klokje in het midden aan, wat kan ik er aan doen om dat weg te laten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat is gewoon het uur en alarm als je op hebt. Gewoon op menu toets drukken, gaat weg ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is automatisch dat ken je niet weg halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De telefoon gaat automatisch in ''nachtstand'' of ook wel de ''desktop'' mode.

Als de telefoon bijvoorbeeld in een cradle wordt gezet (zie foto) verschijnt automatisch het klokje.

Je kan het zien als een soort wekker, hij blijft aanstaan zolang je de telefoon oplaadt.

Echter, kan je de klok ook wegdrukken door het ''terug pijltje'' in te drukken (rechts naast je trackball of trackpad). Je kan dan gewoon van je telefoon gebruik maken en deze locken, je ondervindt dan ook geen hinder aan het licht wanneer je bijvoorbeeld gaat slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gewoon je alarm dat gaat auto. Aan je hoeft alleen op het terug knopje te drukken.
Bronnen: