Bestaat er ook een papieren handleiding Wie weet of er van de Ipad 2 een papieren handleiding bestaat?

als ik deze uitprint pdf dan is de helft van de tekst niet te lezen.
Dus ik ben op zoek naar een papieren uitgave van de handleiding van de IPad 2 Nl

Toegevoegd na 1 uur:
Hij print zaken niet goed uit, is erg licht. Waarschijnlijk lichte kleur. Maar kan in PDF geen lettertype of kleur wijzigen vinden.
Dus vandaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom is de helft van de tekst niet te lezen ?
Staat deze niet op papier, dan moet misschien je "scaling" aanpassen bij het uitprinten ?

Het beste antwoord

Je kan ook even op internet zoeken naar een boek zoals iPad voor beginners e.d.

En sowieso kun je die PDF ook inladen op je iPad met iBooks, kost je ook geen inkt!