Hallo, mijn beeldscherm van mijn HTC Wildfire is kapot. Nu heb ik veel telefoonnummers niet op mijn sim gezet, maar op mijn telefoongeheugen. Wat nu?

Mijn beeldscherm is kapot in die zin dat er geen fysieke barst in zit, maar dat ik wel een deel mis van het beeldscherm en de rest is niet scherp. Hoe kan ik de telefoonnummers die op het telefoongeheugen staan overzetten op mijn pc? Weet iemand wat een nieuw beeldscherm zou kosten?

Alvast bedankt.

Jos Graumans

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

bij een gsm shop kunnen ze het voor je overzetten