hoe krijg ik de 10 euro gratis beltegoed?

Ik heb een paar weken geleden een blackberry gekocht van t-mobile en daar zat €15,- btg bij. €5,- zat er al standaard op maar die andere €10,- moest ik via de site doen. Daar ben ik toen nog niet aan toe gekomen maar nu wil ik dat wel graag doen. Maar ik weet niet meer goed hoe omdat ik dat boekje van t-mobile niet meer heb. Weet iemand hoe ik dit moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

volgens mij moet je je gewoon registreren op de website en dan wordt het vanzelf toegevoegd.