Ik heb een 32 GB maar ALS ik bij instellingen; info. Kijk staat er capiciteit 29,0 wat houd dit in?

Zie foto.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van mij heeft een capaciteit van 29,3...

Antwoorden (4)

Dat is altijd, bij ieder opslagmedium.

Heeft te maken met de manier van formatteren en bij een iOS device is er ook een deel voor het besturingssysteem. Dus die 29GB is wat je echt kunt gebruiken voor al je muziek, foto's, apps etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal is het zo dat de firmware (de basisprogramma's die nodig zijn voor dit soort dingen) ruimte innemen. in dit geval is dat dus zo'n 3 GB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Harde schijven en dergelijk hebben altijd minder capciteit dan verwacht. Altijd. Dit is standaard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanvulling op de rest: Makers van apparaten zoals iPods, harde schijven, enz. vinden dat 1 GB 1 miljard bytes is. Software (Windows, Mac, iOS) vindt dat 1 GB 1,07 miljard bytes is. Daarom is 32GB als je in iTunes of bij Info kijkt maar 29,8 GB. Daar gaat nog ongeveer 800 MB vanaf voor het besturingssysteem op je apparaat, en dan blijft nog 29 GB over, zoals er staat.