Hoe moet je telefoon resetten?

Ik gaf net de vraag: ik ben me patroon vergeten hoe moet ik me telefoon dan ontgrendelen? Toen gaf iemand een goed antwoord die zij: je telefoon resetten en pukcode invoeren!! Maar hoe moet ik me telfoon resetten??!!!
Heeeelp!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een samsung galaxy gio!! Is dat op die telefoon mogelijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaa weet jij hoe het moet ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over het toestel samsung galaxy gio s5660 Android!! Weet jij hoe het moet??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okey en welk google account is dat en hoe log je in bij dat google account??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okey en log je dan op je computer in ofzo ??( want dat snap ik nog niet echt)!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb me op google gmail aangemeld is dat goed? En ho moet ik dan verder, kan dat duidelijk uitgelegd worden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Humm ja op de computer ben ik ingelogd op Gmail ofzo. Maar daar kan ik niks vinden over een patroon! Klopt dit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over welk type toestel gaat het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okey dankjewel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou heel erg handig zijn, want hoe kan ik nou naar me google account als ik eerst me patroon moet in vullen??:P

Antwoorden (1)

kun je hem niet terugzetten naar fabrieksinstellingen?? vaak ben je dan wel al je eigen instellingen kwijt, maar heb je wel je telefoon gereset