Bestaat er een golf gps app voor iPod waarvoor je Geen wifi nodig hebt?

Toegevoegd na 2 uur:
Dus een golf gps app op iPod

Toegevoegd na 2 uur:
War je dus geen Internet voor nodig hebt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

GPS staat boor global positioning system, oftewel je lokatie bepaler. En als ik me niet vergis zit deze alleen maar in de iPhone. En om kaarten te laden moeten deze gedpwnload worden, dus nee. Dit bestaat niet.

Toegevoegd na 48 seconden:
Excuses voor de spelfouten, ik zit in de trein. En ben niet zo heel goed met touch screen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt mij dat een beetje een slimme ontwikkelaar wel weet dat er op een golfbaan geen WiFi is. Dus ik neem aan dat alle golf-apps zonder WiFi werken. Je hebt er misschien wel internet voor nodig (3G ofzo).