ik heb 10 euro. voor vodafone opgewaardeerd voor mijn blackberry maar ik ben bang als ik op een internetpagina ga en dat ik niet lang meet kan pingen?

ik heb een blackberry gekogt maar zonder abonnement maar ik heb 10 euro opgewaardeerd maar ik ben bang als ik op een internetpagina ga dat ik dan niet meer kan pingen omdat ik geen beltegoed heb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ping gaat via internet en zal dus geld kosten. Een internet site bezoeken of Apps via internet op je 3G (dus niet wifi) zullen ook geld kosten want 3G gebruiken kost beltegoed. Conclusie, als je veel internet sites bezoekt zal je dus minder kunnen pingen. PS: wat Olmert altijd heb laten vertellen is dat een BB het best is als je er een internet abonnement bij neemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja niet slim om een BlackBerry te kopen zonder abonnement als je er vaak mee op Internet wil.
Eventjes een Internetpagina opzoeken zal wel meevallen, als het van T-Mobile is kost het je €0,29 per minuut, dus voor €10,- kun je dan ongeveer 34 minuten Internetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Blackberry prepaid hebt dan heb je 250 mb per maand aan data. Als je de hele dag door pingt en af en toe op het internet surft verbruik je nog geen 100 mb per maand weet ik uit ervaring. Je moet alleen geen sites als YouTube bezoeken als je niet via wifi verbonden bent en ook geen muziek downloaden of luisteren via internet want dan gaat het wel erg snel.
Ik ping elke dag erg veel en bezoek ook elke dag internet pagina's , heb msn aan staan en maak gebruik van Whatsapp en kom dus nog niet eens aan 100 MB per maand aan data verbruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Vodafone kan je een BloX Internet voor je BlackBerry nemen. Dit houd in dat je wél een 'BlackBerry PrePaid simkaart' moet aanschaffen van Vodafone. Hierna betaal je €12,50 per maand maar kan je wel gewoon internetten en je kan niet over je limiet heen gaan waardoor je extra moet betalen. Het is geen abonnement en je zit nergens aan vast. Je kan zelf bepalen of je de volgende maand weer internet wilt en daarom €12,50 weer wilt bepalen (dat kan dan van je beltegoed afhalen). Om te kunnen bellen moet je dan wel nog extra geld opwaarderen.

Voor meer informatie zie: