Als ik met mijn vinger op de achterkant van mijn iphone 4s tik is het net of er in de telefoon iets los zit er klinkt een rammeltje. Is dit normaal?

Ik heb sinds oktober de 4s 16gb. De eerste telefoon die ik kreeg bleek niet in orde dus ik kreeg een nieuwe. Bij alle 2 de toestellen is me opgevallen dat er een rammeltje in zit. Is dit normaal bij de 4S?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat is normaal, ik heb ook 4s die doet het vrij erg die van me vader iets minder en die van me oom ook! Heb gelezen dat je een nieuwe mag vragen omdat hij rammelt maar dan krijg je weer eentje die rammelt! Elka iphone 4/4s rammelt, foutje van apple denk ik, heeft wel iets met tril motortje temaken volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn 4 heeft het ook en ik twijfelde ook of het glasplaatje achter mischien los zat maat na deze reacties geloof ik wel dat het een beetje hoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, denk dat ie het ook doet hoor, ken 7 mensen met iphone 4/4s en ze doen het allemaal! Een wat erger als de anders maar het kan sowieso geen kwaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep en mijn oude trage vervelende iphone 3g gammelt ook als je hem schud. Dus niks aan d hand!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben 2 iPhone 3 en 2 iPhone 4 in huis. Bij ons géén gerammel in de toestellen. Ik sta hier dan ook van te kijken dat er zoveel mensen met een rammel in hun toestel zijn. Ik zou toch eens informeren in de winkel of dat gerammel wel normaal is, als ik jullie was. Ik had er ook nog nooit van gehoord. Suc6 met jullie (probleem) gerammel.