Waarom is de trilfunctie van de iphone 4 stuk met de nieuwe update?

Door de nieuwe update van de Iphone 4 --> 4.3.3 die ik 2 dagen geleden geinstalleerd heb doet mijn trilfunctie zeer raar.. i.p.v gewoon achter elkaar zzzzzz te zeggen bij een sms doet mijn iphone nu zz zzzzz. Dat is bij mijn sms'en zo als ik mute of unmute doe.. Bij unmute hoor je dan je gekozen geluidje en ook zz zzzz i.p.v zzzzz.
En voor de duidelijkheid, ik heb niets aan de trilfunctie zitten prutsen ofzo, weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kan proberen de iphone te resetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is sowieso een goed idee om hem eerst te herstellen. Je kunt ook beide knopjes tegelijkertijd ingedrukt houden totdat het Apple logo weer verschijnt. Als het niet lukt om het probleem softwarematig op te lossen kun je hem of zelf repareren of naar Apple sturen.

Zie onderstaande links voor informatie als je hem zelf wilt repareren:

http://www.ifixit.com/Guide/Repair/Installing-iPhone-4-Vibrator/3145/1

http://www.ifixit.com/Guide/Repair/Installing-iPhone-4-Vibrate-Ring-Switch/4334/1

Het is sowieso eerst beter om het via Apple te proberen als je nog garantie hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem contact op met apple voordat jij je iphone reset als je em toch reset en het nog steeds niet is opgelost kan Apple zeggen "ja jik hebt met dat ding zitten prutsen had dat maar niet gedaan"