Ik heb hier ook eerder naar gezocht, maar volgens mij zijn er in de VS geen officieel simlockvrije iPhone 4's te koop. Apple is verplicht in een aantal landen (oa. Canada, UK, Frankrijk) om een telefoon ook simlockvrij aan te bieden. In Amerika gelden die regels niet en wordt de iPhone dus niet zonder simlock verkocht (als ik het goed heb alleen met abonnementen van AT&T of Verizon).

Er zijn wel een aantal programma's te downloaden om de telefoon te jailbreaken en te unlocken, maar het hangt van het land af of dat legaal is. Ik weet niet helemaal zeker of dat het geval is in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

volgens mij moet dit gewoon kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuurlijk waarom niet?
je doet je nederlandse simkaart erin toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Hou wel rekening mee dat er een amerikaanse stekker aan de oplader zit