Hoe kom ik van mijn oude apple id af?

Mijn oude apple id werkt niet meer en nu heb ik een nieuwe aangemaakt. Als ik nu een app download dan vraagt de appstore netjes het wachtwoord van mijn nieuwe id. Nu het probleem. Zodra er een update van dezelfde app beschikbaar is en ik deze wil downloaden vraagt de appstore om het wachwoord van mijn oude apple
Id?!?! Die werkt niet meer dus het enige wat ik kan doen om de app te updaten is deze deinstalleren en opnieuw downloaden. Dan vraagt de appstore ineens weer om het ww van mijn nieuwe id. Super vaag..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je oude apps zijn met je oude apple id aangeschaft. Daarom vragen de updates dus om je oude ID. Je Id is namelijk niet aan je device verbonden, het is een algemene account. Nadeel is dat betaalde apps dus ook opnieuw betaald moeten worden als je je nieuwe id gebruikt. Ik raad je aan een mail naar de support van apple te sturen, zij kunnen het waarschijnlijk voor je overzetten zodat je geen dubbele kosten krijgt.