mijn moeder zoekt een android telefoon. hebben jullie nog tips? (zie omschrijving)

1. Ongeveer €170,- (als het iets duurder is maakt het niet uit)
2. moet net zo snel of sneller zijn dan de iphone 3GS
3. accu duur moet ongeveer 13 uur zijn.
4. moet minimaal 8GB zijn.
5. moet goede camera hebben. ongeveer net zo goed als de iphone 3gs (beter mag ook)
6. geluid moet net zo hard kunnen als de iphone 3gs (beter mag ook)
7. moet kunnen filmen met geluid.

en passen deze dingen bij de galaxy mini

Toegevoegd na 1 minuut:
bij nummer 4. had het 4GB moeten zijn

Toegevoegd na 2 minuten:
8. moet ook een SD kaart in kunnen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Samsung Galaxy Gio?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Htc sens mischien of samung galaxi s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijkshop.nl/product/33912/4842-4853-4859/telecom/prepaid-op-merk/samsung/vodafone-prepaid-samsung-s5660-galaxy-gio/ bekijk deze samsung galaxy giovor maar 129 euro met android 3megapixel camera misgien kan je diewel halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung galaxy ace is een supertelefoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Htc wilddfire. Te koop simlock vrij bij t-mobile voor €170