Hoe kun je je bestanden zien op iCloud?

Als ik naar mijn instellingen ga (op mijn iPhone) zie ik iCloud staan. Bij "account" staat mijn e-mail adres en alles is aangevinkt, dus dan neem ik aan dat ik een iCloud account heb waarin alles automatisch wordt opgeslagen. Maar nu wil ik ook controleren of alles daadwerkelijk is opgeslagen.

Ik heb nu een andere iphone en daar gebruik ik hetzelfde account. Maar hoe kan ik nu de bestanden zien die ik op iCloud heb opgeslagen? Is er een site of moet dat op de iPhone zelf gebeuren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

Ga naar www.icloud.com en meld je daar aan met je iCloud-gegevens. Daar kan je alles zien!