waarom kan ik de display foto's van mijn contacten niet zien op blackberry bold 9700?

Ik heb mijn blackberry pas gekocht. Ik heb blackberry messenger contacten maar ik kan hun display foto's niet zien en zij ook niet van mij.. Weet iemand wat kan ik doen om de foto's van anderen te kunnen zien?
Ik kan de foto's op de display wel zien als ik ze link met mijn contacten en zelf een foto zet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik begrijp dat je wel al de nieuwste versie hebt gedownload? Als je net een nieuwe BB hebt gekocht, staat namelijk alleen de oudere versie erop (zonder foto's).

Als je de nieuwe hebt, kun je proberen je contacten te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Ik zag de foto's daarna wel.

Toegevoegd na 12 minuten:
Dan zou ik het verder ook niet weten. Dit vond ik nog op een site:

Het probleem met de foto’s op de BB messenger is als volgt op te lossen: Van wie je de foto’s niet ziet, voeg deze contactpersonen opnieuw toe. Als de foto van deze contactpersoon nog niet zichtbaar is en andersom ook niet, laat deze contact persoon jou opnieuw toevoegen. Je zal merken als de eerste stap niet werkt, de laatste stap het probleem wellicht zal oplossen. Succes met het proces.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat al geprobeerd.. ik heb alle contacten verwijderd en gedownload en weer de contacten opnieuw toevoegen.. en nog steeds zie ik geen foto..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt :)