Welke gsm is beter? zie beschrijving

Hallo, ik kan niet kiezen tussen de samsung I5500 en de samsung monte S6520. Help?...

Een paar dingetjes:

ALLEEN BEANTWOORDEN WAT JE WEET HOOR :)

*ik wil dat er minimum één iets leuks op staat, bv. spelletje

*samsung I5500 is een smartphone. Wat is daar beter aan?

*Samsung monte heeft een camera vooraan. Ik ken iemand met een nokia en ook een camera vooraan, kan ik dan een videogesprek met haar starten?

*is er echt zo veel verschil tussen 2MP en 3MP camera?

*als je weet welke spelletjes er op één van de gsm's staan, vermelden a.u.b. :)

*als je dit kan, wil je de 2 dan vergelijken met elkaar of de voor- en nadelen opsommen?

*bij welke staan er goede extraatjes op?

Dit zijn natuurlijk allemaal bijzaken die ik wil weten omdat ze evenveel kosten (de gsm's). Natuurlijk is bellen en sms'en het belangrijkst, dat weet ik wel...

MAAR KUN JE HELPEN OM ER ééN TE KIEZEN? ALVAST BEDANKT!

Toegevoegd na 47 minuten:
Ik zal de vraag anders stellen;

Wat kan je met de samsung I5500 allemaal doen?
En met de samsung monte 6520?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je op www.vergelijk.nm beide toestellen aanvinken, dan krijg je veel info. Wb camera maakt niet zoveel uit. Tis allebei laag, gezien de huidige mp bij cameras. Mp zijn nvl belangrijk als je fotos heel erg wil uitvergroten, overigens. Maar beide cameras hebben een laag mp gehalte, vind ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
handige site, maar ik vindt de monte niet

Het beste antwoord

Een Android telefoon is sterk aan te raden, dan heb je alles wat je zoekt.

dus ik zeg de I5500, dan heb je alle spellen en programma's die je je maar kunt wensen! (let er wel op dat je je 3G verbinding uitzet als je gen internetabonnement hebt)

Toegevoegd na 26 minuten:
Monte is een ' gewone' GSM voor bellen en sms-en. I5500 heeft android en kan je dus alles mee wat de Iphone ook kan (Bijna alles dan ;) )