ik heb net een app gekocht uit de android market en ik ben er niet zo blij mee. hoe krijg ik mijn geld terug?

ik heb het 5 minuten geleden gekocht.
en ik heb een samsung galaxy s2

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan, binnen 24 uur moet je contact opnemen met de ontwikkelaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de ontwikkelaar had geen telefoonnummer maar wel een e-mail en schrijft 1 dag later terug
je moest binnen 24 uur mailen.
maar dat had ik juist gedaan maar hij las hem een dag later waardoor het buiten de 24 uur kwam ben ik weer €3 kwijt. maar toch bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (2)

Had je je beter moeten inlezen voordat je wat koopt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het risico als je iets koopt. Het is zonder teruggave en je zult 3x moeten nadenken of het wel de moeite waard is. Het zijn niet de apps die je zomaar kunt proberen.
Deze apps laat ik altijd links liggen, zeker als ze ook geen proefversie hebben. De meeste app hebben altijd wel een bug of een eigenaardigheidje. Zo moet ik nog de ideale browser vinden. Zolang ik die niet kan vinden, zal ik er zeker niet voor gaan betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een uitbreiding op mijn antwoord ++