Dan de ipad 1 if galaxy tab
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die samsung galaxy ll zijn toch wel aardig goed ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je niet de Smasung Galaxy Tab, de Sams. Galaxy II is een smartphone toch?
De Eee Slate EP121 van Asus schijnt erg goed te zijn. Deze heeft Windows 7 als OS en heeft ook een i5 processor. De tablet heeft ook een Solid State Drive (SSD) van 32 of 64 gigabyte.

Zie bron voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Asus Eee Pad Transformer met docking keyboard.
Ideaal, net een gewone netbook, maar dan op Android. Supersnel, extra accu power, USB-host, SD-kaart ingang. Dingen die de iPad niet heeft. Dus ideaal voor internet, video's bekijken, foto's selecteren op vakantie en backuppen op een USB-HDD, en nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vele tablets geprobeerd, maar tot nu toe is de iPad 2 toch de beste. Deze is snel, reageert erg goed met het touchscreen.
Bij de andere tablets had ik last van vastlopers, traag reagerende touchscreen enz.
Maar goed als je geen iPad 2 wilt hebben, dan moet je dat zelf maar ondervinden ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De camera is alleen slecht hoor ik, klopt dat ook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De foto camera is van minder kwaliteit inderdaad, maar de videocamera is wel goed.
Maar je koopt ook geen tablet om mooie foto's mee te gaan maken ;-)
Om gewoon zo af en toe een foto te maken is het wel goed en voor videobellen via bijv. Skype of FaceTime werkt het perfect!
Dan de Motorola Xoom of wachten op de Optimus Pad van LG.
Mocht je er nu een willen, dan is misschien de Samsung Galaxy TAB 10.1V een leuk toestel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb sinds kort de playbook van Blackberry, supersnel en erg scherp beeld, er zijn al vele apps beschikbaar en binnenkort kun je ook android apps draaien op de BB en komt e.mail beschikbaar ook zonder BB telefoon.
Installeren is een fluitje van een cent en synchroniseren met automatische backup werkt perfect.
Ben uiterst tevreden over de BB ondanks scherm van7 inch, is erg hanteerbaar zelfs. ook als e reader met een app van 99 cent zeer goed te gebruiken.
Kortom, fijn en degelijk tablet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfde prijs als de I pad versies, dus 16 GB = €479, 32 GB = €579 en 64 GB = €679 is zijn prijs volledig waard.
Kijk een naar dit artikel: http://www.tabletsmagazine.nl/2011/07/vergelijking-ipad-2-transformer-galaxy-tab-10-1-playbook-xoom-en-touchpad/
Veel succes met je keuze!