Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Glas van iphone 4 camera kapot?

Ik heb al een half jaar een Iphone 4 met een bumper van Apple, die doet het goed en heb de iphone nog nooit laten vallen, of toch nooit erg, die valt soms van mijn bed op de mat maar nog nooit schreven of breuken gezien aan mijn glas van iphone maar sinds kort zit er in mijn Iphone 4 camera glaasje een breukje en als ik fotos wil trekken zie je een soort raar lichteffect het is redelijk onopvallend maar toch niet prettig, heb al gekeken voor te reparen maar dat is om heel de camera te vervangen als die het niet meer doet, maar de camera en flits doen het wel nog daarom wil ik alleen het glaasje van de camera vervangen maar vond nergens op internet hoe dat moet, wat moet ik nu doen wil geen 50 euro betalen om heel de camera te vervangen, niet de moeite waard.., kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
827

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Is dat "glaasje" geen plastic? Ik denk wel dat je de iPhone moet openmaken aan het backpanel het plastic moet vervangen. Je zou naar bedrijfjes kunnen gaan die dit voor je doen. Echter, zal je garantie normaal vervallen.

Contacteer eens ipodrepair en dergelijke.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding