Waarschijnlijk niet, navigatie apps zijn meestal alleen voor auto's en soms voor voetgangers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apps voor op mobielen ken ik op zich niet, maar navigatiesystemen voor in auto's kunnen over 't algemeen ook wel met fietsen overweg. Bij TomTom bijvoorbeeld kun je dat gewoon instellen. Bij mijn auto-Navigon ook.

Andere antwoorden (1)

Tuurlijk wel!
Er staat een wegenkaart in, en er zit een gps ontvanger in (toch?) Dus dat wil zeggen dat jij op je foon in navigon kan zien waar je bent. Ook als je op de fiets zit.
Het enige nadeel is dat fietspaden zonder autobaan ernaast waarschijnlijk niet op de kaart staan. En dat Navigon waarschijnlijk geen rekening houdt met aparte toegestane rijrichtingen voor fietsers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan kan je geen route uitstippelen omdat je dan over autowegen gestuurd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar zit ook wel weer wat in :P