Ik heb een nokia e7 met mobiel internet ab van 1G.. heeft iemand ervaring hiermee of dit voldoende is voor iemand de elke dag de mail even 'checkt' ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ook ik heb een abonnement met 1 Gb - het meer dan voldoende voor alleen mail checken, ik kan er ook zeer regelmatig Goeie Vraag mee bezoeken, af en toe een youtube-filmpje bekijken en soms het NOS journaal checken.
Ook de Tomtom verkeersinfo loopt via de dataverbinding, geen probleem.
Ik ben tot nu toe in 1,5 jaar nog nooit over de 1 Gb gekomen.
Alleen als je voortdurend hele speelfilms wil bekijken zal je problemen krijgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bedenk wel dat in het buitenland de 1Gb niet van je bundel afgaat, maar apart per Mb (1000x zo weinig) afgerekend wordt.
Sommige providers hebben voor het buitenland een iets voordeliger tarief, maar het blijft duurder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk bij mijn antwoord op jouw vraag hierover.