Waarom doet mijn keypad hier op mijn iPod touch soms raar?

Soms als ik aan het typen ben op me iPod, gaat ie willekeurig dingen die ik al getypt heb, kopieeren en plakken, soms loopt de keypad zelfs compleet vast en gaat ie continu dezelde toets indrukken, ik had al een keer me iPod volledig ge-reset (dfu-modus enzo...), maar de problemen blijven. Zou het een hardware probleempje kunnen zijn?
(nu in deze app heeft ie ook al een keer vast gelopen, gaat na een tijdje over, maar is bijna elke 10 minuten wel weer...)

Toegevoegd na 13 uur:
Zoals er in de tekst al staat, had ik me iPod al ge-reset... dat werkt dus niet, ik heb ook opnieuw het operating system er weer opgezet en dat had ook geen effect...

Toegevoegd na 1 dag:
Spellingscontrole deactiveren heeft ook geen effect op het vastlopen van het toetsenbord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple bellen morgen...
0900-7777-703 Suc6!
Kimath
12 jaar geleden
Het kan ook een bug in de app zijn, ik gebruik de site via Safari en heb eigenlijk nooit problemen.
Is het alleen bij de GV app of ook bij andere dingen?

Antwoorden (2)

Dat heb ik soms ook,, maar dan moet je m ff helemaal opnieuw aanzetten en misaschien risetten via computer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens je iPod touch te resetten, hou de Aan/Uitknop en de Homeknop tegelijk ingedrukt totdat het Apple logo in je scherm verschijnt, waarschijnlijk is daarna het probleem verholpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga op je iPod naar Instellingen > Algemeen > Toetsenbord > vink daar Autocorrectie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en Controleer spelling uit.