Hoe kan ik (simpele) java spelletjes op mijn Sony Ericsson zetten?

Het gaat om een Sony Ericsson C902 en om dat soort spelletjes die je krijgt als je zoekt op 'sony ericsson c902 games' dus in principe zou het moeten werken, maar als ik ze wil kopiëren naar de telefoon, dan staat er geen map met games, wel met muziek, filmpjes enz.
Wat moet ik doen om het wel goed te krijgen dat ik gewoon die spelletjes erop kan zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het echt java bestanden zijn kan je ze in elke willekeurige map zetten en ze op de telefoon openen.
Hij word vanzelf geïnstalleerd als je hem opent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kijk hier eens massa java spelletjes