Nee, dat kan niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee Chrome kan niet op de iPad, wel Atomic Web.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, dat is niet mogelijk. Ik raad het toch af om over te stappen op een andere browser dan safari als je IOs gebruikt. Aangezien de Safari browser voor dit besturingssysteem het meest geschikt is en zo vervelend is die browser toch niet (Eigen mening)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is ook Opera voor iPad (zie App Store) maar ook die wordt niet aangeraden.