Wanner is de iPhone 5 verkrijgbaar?

Je leest veel over de release van de iPhone 5 (http://www.5iphone.nl/), maar weet iemand al meer hierover. September, oktober 2011 of iets anders.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit is er eentje die we nog niet eerder hebben gehoord: de volgende generatie iPhone komt niet in augustus of september, maar pas in oktober. Dat is te lezen op DigiTimes, een Aziatische website die zich regelmatig baseert op informatie van toeleveranciers. Volgens bronnen van Digitimes komt de aankondiging van de iPhone 5 en de iPad 3 pas in september en verschijnen ze pas in oktober op de markt. De productie van beide apparaten begint in augustus, waarbij pas in september/oktober de massaproductie gaat starten. Er zullen rond de 6 tot 7 miljoen toestellen worden geproduceerd in het derde kwartaal, terwijl gelijktijdig de iPhone 4 nog geproduceerd zal blijven worden.

Componentfabrikanten die van de productie zullen profiteren zijn onder andere Foxconn Electronics (assemblage), Simplo en Dynapack (batterijen), TPK en Wintek (touchscreen-panelen), Catcher (chassis) en Largan Precision (webcams). Dat de volgende generatie iPhone dit najaar op de markt komt is niet zo vernieuwend; diverse analisten en grote kranten hebben dat eerder ook al genoemd.

Dit is alles wat er tot nu toe ''geroddelt'' wordt. Apple is een kei in het geheimhouden van nog niet gereleasde producten, dus het is afwachten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple brengt zijn producten altijd in september uit, dus dan zal de iPhone 5 ook wel uitkomen en waarschijnlijk dan in oktober in de winkels liggen.