De iPhone 4gs of iphone 5 is nog niet uit. Er zijn veel geruchten maar echt zeker zijn ze nog niet. A5 processor en een 8 megapixel camera zijn de enige verbeteringen die tot nu toe bekend zijn volgens mij. En een iets groter scherm denk k ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone 4GS bestaat niet, en zal er ook niet komen. De opvolger van de iPhone 4 zal iPhone 5 of iPhone 4S heten.

De geruchten gaan (dus niet zeker) dat de iPhone 5/4S een zij-touchscreen heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle antwoorden die je hier (/waar dan ook) zal krijgen zullen allen puur speculatief zijn. Apple heeft zelf nog niks losgelaten over eventuele nieuwe hardware.

Neem het dus met een korrel zout, uiteraard zijn er wel bepaalde trends die je veel terug ziet in updates van Apple producten.

- Sneller
- Dunner
- Betere camera (zie alle voorgaande iPhones)

Toegevoegd na 12 seconden:
Maarja, wie weet :-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook ik ben van plan de volgende iPhone aan te schaffen en volg het nieuws er omheen dus op de voet. De sites die ikzelf eens in de zoveel tijd raadpleeg zijn

http://macworld.nl/nieuws/12110616-iphone-5-het-laatste-nieuws.html

en

http://iphone5.nl/ .

Hierop vind je de laatste geruchten rond de nieuwe iPhones. Meervoud, omdat het inderdaad zo lijkt te zijn dat Apple met twee nieuwe iPhones komt. Een is een volwaardige opvolger, en de ander is wat goedkoper en meer gericht op de liefhebbers met een kleiner budget. Uiteraard heeft deze minder prestaties. Die zal dan de Iphone 4s gaan heten, terwijl de volwaardige opvolger de iPhone 5 wordt.
Zoals mijn bovenstaander al aangeeft zijn alle geruchten puur speculatief en geeft het geen garantie hoe de volgende iPhone(s) er uit komen te zien. Dat zullen we gewoon moeten afwachten dus. Wel zijn sommige geruchten van zeer betrouwbare bronnen en heeft het natuurlijk ook de nodige voorpret om een beetje rond te snuffelen naar wat er verwacht wordt!
Overigens is er een infographic gemaakt van de verwachte nieuwe features van de nieuwe iPhone en de kans dat die features daadwerkelijk uitgevoerd zullen worden. Die plaats ik hierbij ook.
Goedenacht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat de verschil is? De iPhone 4 is er en de iPhone 4S (nog) niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPhone 5, dus niet 4s, zal een antwoord zijn op de problemen die Apple ondervonden heeft met de huidige iPhone 4. Denk aan antenne, andere achterkan enz.