Wat is het goedkoopste BB abonnement met bellen, internet en smsen?

Ik heb een Blackberry sim vrij gekocht, maar ik wil daarbij een abonnement met daarin Bellen, Sms'en en Internetten. Welke moet ik dan nemen? Ik wil niet meer betalen dan 14.50 per maand... Dus het liefst veel goedkoper maarja...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

voor 14,50 per maand gaat dat je sowieso niet lukken. Bij een gemiddelde provider is alleen internet al tussen de 5 en 12,50 euro. Ikzelf heb bij vodafone blackberry internet, 1000 smsjes en ong 50 belminuten voor 20 euro in de maand, dat is denk ik wel een van de goedkoopste die er is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor €17,95 heb je een Vodafone, Bel, SMS en Web Sim Only abonnement met 70 - 80 belminuten / SMS berichten.

Voor €15,95 per maand heb je 125 belminuten en onbeperkt internet (T-Mobile) en NOG een gratis BlackBerry