Welke smartphone onder de €200 heeft de beste camera?

Stel dat het enige criterium dat je hebt de kwaliteit van de camera is, en je hebt maximaal rond de €200 te besteden: welke smartphone presteert daarop dan het beste?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

http://tweakers.net/reviews/3865/2/de-vijf-populairste-smartphones-onder-de-200-euro-de-specs-op-een-rijtje.html

Behalve de Microsoft Lumia hebben de anderen in het rijtje een 8MP camera, maar Megapixels zeggen niet alles ik zou maar voor deze toestellen even op internet 'sample photo's' zoeken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De moto G (gen 3). Deze heeft een camera van 13 megapixel.
De prijs ligt rond de 200 euro.