Is dit altijd zo geweest?

Sluit de app eens en start je telefoon opnieuw op. Misschien helpt dat...
In het ergste geval, de app verwijderen en via de store opnieuw installeren.

Ik heb eens gehad dat na het kantelen van de telefoon de knoppen verdwenen waren. Nadat ik de telefoon terug kantelde, stonden ze er maar voor de helft op.

Hopelijk heb je hier wat aan!