Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Lang ik gebruik hem iedere dag super veel ik heb er een bescherm kast omzitten en er is nog helemaal niets mis mee. En een vriend van mij heeft hem al zolang als hij bestaat en daar is ook nog helemaal niets mis mee (behalven krassen dan maar dat is z'n eigen schuld)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang jij wilt. Bij normaal gebruik. Het kan wel zo zijn dat er geen updates meer voor zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lang, een jongen uit mijn klas heeft zijn iPod touch al 3 jaar, en doet er alles mee, hij gaat mee naar school, mee naar hardlopen enz, hij heeft nooitbescherming gebruikt(screenprotectors, hoesjes) en op een paar krassen na is alles perfect!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er 2 gehad en die gingen beiden na 2 jaar stuk, maar gelukkig viel het steeds net binnen de garantie: dus kreeg ik een nieuwe van apple/.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn ipod nu 1 jaar, en ik heb er een leren beschermhoesje omheen. Beschermd tegen vallen en krassen! Alleen op de achterkant zitten was kleine krasjes.
Als je er voorzichtig mee omgaat en een goed beschermhoesje koopt dan gaat hij nog heel lang mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb die van mij nu 1,5 jaar alleen merk nu dat hij trager wordt( dat kan ook an mij liggen) alleen me geluid kraakt als ik te hard zet:'s(ik heb van trap laten vallen;) ) maar ik hou van me iPod <3 (me vriendin ook maar dat is weer iets ander;) )

Een iPod kan heel lang mee als je goed beschermt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang als hoe voorzichtig je er mee bent.
Mijn iPod heb ik nu al 5 jaar en hij doet het nog prima.

Toegevoegd na 25 seconden:
Geen 3G trouwens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding