hoe herstel ik mijn ipod weer?

ik heb een ipod 2e genaratie gejailbreekt(greenposi0n) en daarna via de ipod instellingen alles gewist, maar als ik hem nu opstart komt hij niet verder dan het opstart teken van de jailbreek.
ik heb ook een nieuwe pc dus er is geen herstel file meer bij mijn itunes heeft iemand een idee hoe ik mijn ipod weer normaal krijg? (zodat hij in iedergeval weer start)....

mvg michael
taxm1@hotmail.com

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Helaas geef je niet aan wat voor een iPod je hebt, je hebt de Nano, Shuffle, Touch....

Dit heb ik gevonden voor je voor een 2nd gen Touch

1. Turn on your iPod (in my case it would only get as far as displaying the Apple logo
2. Hold the power and home buttons down (the iPod will power off after 10 seconds, but keep holding those buttons down)
3. After the iPod powers off, release the power button (but keep holding the home button down)
4. After a couple more seconds, you should hear that magical “ding dong” that means the iPod is coming back alive, and that Windows has detected it. You may even see a little “New hardware” popup in Windows. It is now safe to release the home button, and your iPod is in DFU mode.
5. Now iTunes will see it as a DFU’ed iPod and should ask you to automatically restore its firmware.
6. iTunes has to download the new firmware, and it takes a while, so go make a sandwich.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dit heb ik gevonden voor een 2nd gen nano

To access DFU mode, reset the iPod with MENU+SELECT, then press and hold BACK+PLAY. A picture of the dock connector should appear with the Apple support URL; according to lsusb, this is DFU mode… it seems that you have to first trash the firmware before you can access it

Toegevoegd na 4 minuten:
DMV DFU mode kun je je iPod wel weer herstellen, hij is nu "bricked" zoals dat heet..

DFU mode is een recovery stand, en iTunes zal hem ook als zodanig zien

De links beneden geven aan hoe...

de bovenste is voor een touch, de onderste voor een Nano

Sinds je met Greenp0ison bezig bent geweest denk ik dat het een touch is, dus de bovenste link is dan de goede!!

Success!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou de thuis knop ingedrukt doe het kabelte er gelihkertijd erin en dan ziet Itunes dat er een ipod is met een herstel modus. Dit probleem had ik dus laatts ook heb ook 2e en Greenpois0n Suc:)