Bij welke provider kun je nog onbeperkt internetten?

Mijn abonnement loopt af en ik heb geen zin in chatheffingen. Ik gebruik per maand 8GB aan data. Bij wie kan ik terecht! De telefoonzaak kon mij geen zinnige oplossing geven. 150 belminuten is voldoende.

Toegevoegd na 1 dag:
Het is niet ondankbaar bedoeld, maar de vraag is waar ik 8GB aan data kan verbruiken. Ik heb nu T-mobile's oude contract waar een FUP van 10GB geld. Deze loopt over twee maanden af en ik heb echt de data nodig.

Welke provider biedt deze mogelijkheid nog?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Tmobile heeft onbeperkt internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste
bij telenet kun je fibernet 100 nemen
onbeperkt internet
en 100 mbps

Toegevoegd na 1 minuut:
:s srry inderdaad had vraag niet goed gelezen :s
hier het goede antwoord
base heeft (30 euro de maand)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scarlet heeft ook een ongelimiteerd internet pakket
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor jou lijkt me T-Mobile perfect.
150 belminuten
150 sms
Eindeloos internet
Bij een sim- only abonnement betaal je volgens mij €15.- moet je even op de site kijken wat het precies kost ;) let wel op dat je niet buiten je bundel komt. Dat is verdomd duur bij T-Mobile.

Toegevoegd na 1 dag:
Zo ver ik weet blijven je voorwaarden bij een verlenging van je contract hetzelfde. Zou je dus nog steeds bij die 10 gb zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rabomobiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T-Mobile biedt inderdaad onbeperkt internet aan. Maar na verbruik van 1GB (of 2GB bij Plus abonnement) wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps. Het lijkt me dat je niet op deze snelheden zit te wachten?

Telfort biedt ook onbeperkt internet aan met een Fair Use Policy. Ik denk dat 8GB per maand daarbuiten valt, maar daarvoor zou ik even contact opnemen met Telfort zelf.

Bij Hi kan je tot maximaal 4GB aan data verbruiken bij het Extreem pakket van 2GB. Door elke maand €5 euro extra te betalen, kan je deze 2GB verdubbelen tot 4GB. De (maximum) snelheden zijn bij Hi (7,2 MB/s) het hoogst.