waarom lukt het niet meer om via itunes mijn aankopen over te zetten van mijn ipod naar itunes?

ik heb een nieuwe pc en wil dus mijn apps weer in itunes zetten. nu lukt dit niet meer via: bestanden; aankopen overzetten van ipod. hoe kan dit? als ik het nu doe geeft hij bovenin aan dat hij ze overzet maar dat doet hij dus niet. hoe kan dat?

de vraag is eerder gesteld door mijzelf maar daar waren geen (goede) antwoorden opgegeven. dus vandaar nog een keer deze vraag:
oude vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/lukt-itunes-aankopen-zetten-ipod.248072

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je moet je eerst aanmelden in iTunes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet je pc trouwens ook een machtiging geven, eerst aanmelden in iTunes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is hij al. dus dat is het niet.
Dat is weer een Apple streek. Je kan wel wel muziek van je pc op je ipod zetten, maar niet andersom. Zogenaamd vanwege auteursrechtenbescherming e.d.
Maar er is wel een trucje. Als je je ipod op de pc aansluit en klikt wat er op staat, dan moet je ook de verborgen bestanden weergeven en dan zie je een map met music.
Die map kun je dan weer kopieren naar je pc. Alleen heeft apple alle bestanden wel een 4 letter code gegeven en herken je dus niet zo maar wat er op staat. bovendien heeft ie alles door elkaar gegooid. En alles weer terug in Itunes zetten was een megaklus als ik me goed herinner.
Maar ... er zijn ook goede alternatieven voor Itunes, waar het je misschien beter mee lukt. De programma's Songbird en Mediamonkey bijvoorbeeld. Google maar eens op alternatieven voor Itunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat over apps en niet over muziek.
Ja dit probleem had ik ook met mn iphone... Bleek dat je maar kan koppelen aan 1 itunes en dat was nog de oude voor muziek.
Je moet dus je ipod koppelen aan je nw itunes en dan opnieuw laten configureren. Hij gaat dan alles wissen en opnieuw erop zetten, je bent wel al je playlists kwijt :-(

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar dan raak ik dus alles kwijt; muziek, video's, foto's en apps? dat wil ik dus echt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem aan dat je je muziek nog ergens anders hebt op geslagen ? je foto`s en video's kan je nog even opslaan voor dat je dat doet. en je apps neemt ie over van je ipod als je dezelfde id gebruikt. en je moet even goed lezen tijdens dat proces want hij vraagt er wel om heb ik gemerkt.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus ik kan het gewoon doen als mijn bestanden op mijn pc staan??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die garantie kan ik natuurlijk niet geven, maar ik ben niets kwijt geraakt toen ik een nieuwe laptop kreeg en mn iphone koppelde aan mn nieuwe itunes