Plotseling wachtwoord iPod, hoe kom ik er nu in?

Sinds vanochtend vraagt mijn iPod opeens om een wachtwoord, terwijl ik er nooit een had ingesteld.
Ik ben gaan slapen, en de volgende ochtend deed mijn iPod raar, ging aan en uit en vroeg om een wachtwoord.
Ik heb mn iPod gejailbreakt, waarschijnlijk komt het daardoor, maar wat kan ik er aan doen.
Herstellen in iTunes is geen optie, want dan ben ik mn jailbreak kwijt...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Toch is de enige optie hem herstellen in iTunes....wel heel vreemd dat er 'ineens' een wachtwoord op staat......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou allereerst proberen de simpele codes te gokken, zoals 0-0-0-0 en als dat niet lukt kun je altijd veel vinden op Google!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat het door de jailbreak komt het ligt denk k gwn aan jezelf of iemans anders herstel
Hem
Of jailbreak hen
Opnieuw. Weet je niet hoe? Ga dan naar youtube en zoek voor: How to jailbreak Greenpois0n volg de insturcties en je weet het. Ohja! Het is voor alle sofware versies en Ipod Ipads en Iphones behalve voor IOS 5.0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ziet er allemaal verdacht uit en ik betwijfel of de rechtmatige eigenaar ook echt jij bent,... maar je kan je iPod resetten naar fabrieksinstellingen in iTunes.