Is een Samsung galaxy s3 mini hetzelfde als de Samsung galachtig s3 mini ve?

Ik ben opzoek naar een mobiele telefoon. De s3 mini komt in aanmerking. Maar ik zie de s3 mini en de s3 mini ve. Is dit dezelfde of is er een verschil?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

De Galaxy S3 Mini Value Edition heeft een processor die 200 MHz sneller draait. Hij is uitgerust met Android 4.2 in plaats van 4.1. Daarnaast is hij 8 gram lichter. Veel verschil is er dus niet. De S3 Mini VE is alleen interessant als je hem voor een kleiner bedrag kunt vinden dan de S3 Mini.