Wordt je iPad dikker van de smart case?

Ik wil een smart case bestellen voor mijn iPad, maar ik wil ook een andere hoes om eromheen te doen, zodat ik hem makkelijker mee kan nemen, nou hebben ze op die site een optie: iPad 3 met smart cover, en daarom wilde ik weten of de smart case de iPad dikker maakt als de smart cover...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Smartcases zijn vaak niet heeldik en de meeste hoezen laten ook ruimte over, dus het zou moeten kunnen. Je kan ook naar een winkel in de buurt die ze verkopen, die kunnen je vast meer zekerheid geven.