Hoe heet die iphone toepassing?

Als ik met de iphone4 van mijn vrouw een foto van mezelf wil maken moet ik op een knopje drukken die de camera dan "omdraait". Niet letterlijk, maar je kan jezelf in je display zien als je hem voor je houdt.
Hoe heet die toepassing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij heeft het geen naam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

volgens mij heet dat facetime. maar weet het niet heel erg zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facetime is om te bellen :))
Dat zit rechtsboven die knop dat is geen app maar een functie van het tel zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het icoontje van de camer opent staat er rechtsboven in eeld een foto-toestel met daaromheen twee pijltjes. Als je deze aanraakt draait de camera naar je front camera. Nu kun je je zelf fotograferen terwijl je ze ziet 'wat je doet'.

Wel in mindere kwaliteit :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik weet hoe het werkt. Maar hoe heet die ....eh mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah ok :) hij is vooral bedoelt voor face-time. Zo heet die functie ook. Hier heb je verder geen app voor nodig, maar wel 'beide' een wifi verbinding. (jij en degene waarmee je "belt") Dit omdat het videobellen wat je dan doet te zwaar belastend is voor het 3g netwerk. Je moet het wel eerst even aanzetten als je het wil gebruiken, mischien bedoelde je dat? Aanzetten kun je op de volgende manier doen: ga naar instellingen-->telefoon-->facetime-->aanzetten en verdere instructies volgen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar voor zover ik weet heeft de functie ( een foto maken met de front-cam) geen naam.