Mijn moeder neemt een ipod touch mee uit amerika. Kan ik die ipod dan in het nederlands instellen? Dus dat het niet in het engels is?

de titel zegt alles

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja de Ipod werkt precies hetzelfde als zou je m in Nederland gekocht hebben. Geen enkel probleem. Een lader zit er niet bij, dus het US stekkerprobleem heb je niet.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij/zij bedoeld de taal maak ik uit de vraag op ;)
paulus811
12 jaar geleden
Ja daar geef ik ook antwoord op ´de Ipod werkt alsof je m in Nederland gekocht zou hebben, daar bedoel ik ook de installatie(taal) mee. Het stekkerprobleem is aanvullende info, maar idd geen direct antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oow zo.
Maar toen ik mijn iPod kocht hoefde ik de taal ervan niet in te stellen meende ik?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij je iTunes account wel...
Ja, dat kan!
Instellingen --»» Algemeen --»» Internationaal --»» Taal

Setup --»» General --»» International --»» Language

Duurt wel even voordat de taal is omgezet.